Здравейте отново!
Проблема с TIMED OUT при adsl-start ми стана вече ежедневие... Най-глупавото е че имам връзка под windows! На какво може да се дължи ? Какво точно трябва да имам в pap-secrets ? Щото това, което на мен ми пише не знам дали е достатъчно... имам си потребител и секрет, на сървър пише bgmreja, без кавички даже, а на останалите полета няма нищо, освен една звездичка... Може ли от там да идва проблема ? А брутално невероятното е, че веднъж на два дена и средно 40 опита става! Просто не знам какво става...
--
Nortalion, young warrior of the Noldor
Георги Кехайов мл.