Здрасти,

Тука малко ставаме offtopic, ама нейсе, нека да е тъй.

On Wed, 20 Jul 2005 17:36:42 +0300
"[EMAIL PROTECTED]" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Sun nqma tc

Сериозно? Много интересно тогава Сали Флойд и Ван Джакобсън, които
създават математическата обосновка на CBQ, върху какво ли са работили?
За непосветените - отговорът е Solaris.

А сега по темата - ако се интересуваш каква машина като процесорна
мощ, памет и мрежови интерфейси ти трябват, ще споделя, че имам един
еднопроцесорен двуядрен Xeon на 3GHz с две BCM5704 гигабитови карти
(tg3), който бута средно около 40Мбита (в пикови моменти до 60) с
изградени над 5000 класа. На машината има още DNS, който отговаря за
около 70 обратни зони и приблизително толкова домейни, а прави и
рекурсивни заявки.

Средното системно натоварване е 10%, load average e 0.00. Нямам идея
дали това е много или малко, но засега се справя добре.