-----Original Message-----
From: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf Of Aleksandar Valchev
Sent: Thursday, July 28, 2005 2:55 PM
To: lug-bg@linux-bulgaria.org
Subject: lug-bg: Натоварена база данни

Здравейте.

Имам следния проблем. Трябва ми база данни, която да поддържа околко 200-300

хиляди заявки на ден. Базата данни ще е доста натоварена и затова мисля, че
MySQL(със сигурност) и PostgreSQL няма да свършат работа.

Единственото решение, което се сещам е Oracle, но не ми се иска да прибягвам

до платени бази данни и затова го оставям като следващ вариант.

Ще се радвам на всякакъв отговор.