Твой сериозен пропуск, Васко! Тука продават шкембе чорба в консерви - не е идеално лоша. Трябваше да вземете 10-15 кутии да научите братятя по света как се оправя махмурлук

Момчил

В пт, 2005-07-29 в 15:11 +0200, Vasil Kolev написа:
В пт, 2005-07-29 в 15:05 +0300, Spas B. Pavlov написа:

> Последиците са ясни..... добре, че утре е почивен ден.
> Мисля, че всички които се занимават Линукс трябва да празнуват, защото
> администрират поне една (собственната си) машина.
>

> Честит празник !!!

Да ни е честит деня на админа (понеже някои са мрежови, не
системни :) ), и да не забравяте - утре е деня на махмурлука на
администратора... :)

(аз в момента съм в Холандия на WhatTheHack, и довечера ще има голям
запой по случая. Не знам как ще оцелея, тия хора нямат шкембе чорба...)