* Dimitar Vasilev <[EMAIL PROTECTED]> написа:

> Бих си поиграл с -mcpu, -march и CFLAGS = -0 -pipeвърху някоя
> по-бърза и на нея да оформя инсталационен дистрибутив.

Интересно ми е точно с тези флагове какво ще постигнеш.  Аз понеже съм
си играл навремето, мога да те уверя, че просто не си струва.
Приложенията/библиотеките, които ползват специфични инструкции се
броят на пръсти и на практика няма да има никаква разлика от това,
което ти компилираш "оптимизирано" и стандартен прекомпилиран пакет.
Питай гентойците, цялата им дистрибуция е базирана на подобни чекии и
те самите си го признават.

> Истината е че повечето дистрибуции вече не подържат слабите
> процесорикакто преди 1-2 години.

Да, истината е, че и самите автори изобщо не отделят необходимото
внимание при проектирането на програмите.  И с право, слабите машини
са на изчезване, останахме твърде малко и няма никакъв смисъл някой да
се занимава специално с тях.  При положение, че всяко едно ново
издание на дадена платформа е все по-тлъсто и се добавят все повече
функционалности, това е разбираемо.

> Иначе може - на 13 и 14 ще съм във Варна живот и здраве.

Два дена на моите машини няма да ти стигнат за нищо :-)

// Явор