Alexander P. Panov wrote:
> Това е проблем между мене и интернет доставчика ми. На 18 вечерта някъде
> от 19:00 до 19 сутринта до към 9:30 имах около 50% - 60% загуба на пакети.
[snip]
> Търся в кой е причината и евентуално каква е.

Слагаш mtr (My traceroute) и го пускаш с:

mtr www.sellinet.net

и гледаш откъде нататък падат пакетите (някои хостове не връщат пинга,
така че пингиш по-надалече /google примерно/ и търсиш постоянни
издропвания от някъде нататък). Проблемчето ще се види между кои машини
е. Вероятно ти е скъсан кабела или се е смарангясала мрежовата карта.

И м/у прочем от пингването на localhost няма много полза, защото пингът
дори не се доближава до мрежовата карта, ами си бичи отвътре през ОСа,
който очевидно е ОК, щом и Линукс и Уиндоус реагират еднакво.

Успех,

Андро

--
Andrey Andreev