On Mon, Sep 12, 2005 at 03:35:22PM +0300, Dean Stoeff wrote:
> Гледам софтуерен разработчик си се писал, ми хвърли едно око на кода на
> cp и scp  и си напиши собствено дето да ти показва до каде е стигнало

Изобретяването на колелото не винаги е добра идея.  Не можеш да си сигурен,
че въпросът не е бил запитване дали някой все пак някъде не е правил нещо
подобно, преди човекът да си изгуби времето в... ами, в изобретяване на
колелото, както се оказа, защото явно някой друг вече *е* направил нещо
подобно, поне в Gentoo, ако се вярва на другите постове :)

Не винаги е хубаво да реагираш толкова спонтанно - първо, не е ясно дали
човекът не пита за prior art, и после не е ясно дали, дори и да *няма*
prior art, човекът изобщо има възможност да отдели ресурси за такова нещо.

Поздрави,
Петър

--
Peter Pentchev  [EMAIL PROTECTED]    [EMAIL PROTECTED]    [EMAIL PROTECTED]
PGP key:        http://people.FreeBSD.org/~roam/roam.key.asc