Здравейте,
опитвам се да гледам в kaffeine (потребителски интерфейс към xine) едно
Quicktime филмче с .mov разширение. За съжаление има само звук без образ.
Системата ми e SuSE 9.1, инсталирах/обнових някои библиотеки:

libquicktime-0.9.4-1.pm.1
libxine1-1.1.0-0.pm.1
w32codec-all-20050412-0.pm.0

qtinfo казва следното:

File rails_take2_with_sound.mov:
 1 audio tracks.
   1 channels, 16 bits, sample rate 44100, length 42717312 samples, compressor
.mp3.
   NOT supported.
 2 video tracks.
   970x754, depth 32, rate 5.000000, length 5876 frames, compressor rle .
   NOT supported.
   970x754, depth 32, rate 5.000000, length 5876 frames, compressor rle .
   NOT supported.

Знам че Quicktime е контейнерен формат, подобно на avi. Не мога да разбера
какво е физическото кодиране.

Самото филмче (50MB) е на този адрес:
http://www.rubyonrails.com.nyud.net:8090/media/video/rails_take2_with_sound.mov

--
Sava Chankov                                     Сава Чанков
software developer                     софтуерен разработчик