Georgi Georgiev wrote:
> Може ли да обясниш малко по-подробно на нас начинаещите или да ни
> насочиш към материал за четене.

Чакай че не казах как се пуска. 8) Намираш си freenx за твойто си
дистро, слагаш си го. Ако си с Дебиан и инсталаторът те пита какви
ключове да ползва, казваш да си ползва nomachine-ските, ще го оправиш
след като тръгне. Пускаш nxsetup, четеш малко readme-та че не знам какво
ти е дистрото, сваляш клиента от сайта на nomachine пускаш wizard-а
[sic!] и се закачаш. :)

Аре,

Андро