Angel Angelov wrote:

>     благодаря за инфото та значи проблема ми е следния искам да си пусна
>     php + perl + apache ако можи някой да ми помогне с конфигурацията на
>     всичко това ос на която 6те работи това е slack 10.1

Здравей,
Първо трябва да инсталираш необходимите ти пакети. После трябва да прочетеш
документацията на apache как се конфигурира:
http://httpd.apache.org/docs/1.3/configuring.html - това ако ползваш 1.3.х
версия или http://httpd.apache.org/docs/2.0/configuring.html ако ползваш 2.x
версия. Как се спират и се пускат сървърни услуги виж в документацията на
slackware.

--
Sava Chankov                                     Сава Чанков
software developer                     софтуерен разработчик