Deyan Yovkov wrote:
> Здравейте,
>
> Налага ми се да пусна на един сървър 4 мейл домейна, досега съм работил
> с courier и postfix, но само с един домейн. Какво ще ме посъветвате да
> ползвам и каква е най-добрата практика според вас да се организират
> нещата.

Cyrus IMAP определено! Отлично поддържа виртуални домейни, автентикацията е
през SASL - което значи, че можеш да използваш всички измислени досега начини
на автентикиране (виждал съм колегите ми да го интегрират дори с
ActiveDirectory). А новата версия, която е все още бета, има възможности, които
нито един друг IMAP сървър не поддържа - отделни права за триене на писма и
папки, както и разпределяне върху няколко сървъра (за инсталации с огромен брой
потребители и поделени папки).

Иначе най-добрата организация според мен е да държиш потребителите в LDAP -
плюсовете на централизирано хранилище са много: например postfix също ще може
да ги проверява там. Автентикацията за cyrus бих ти предложил да я направиш с
saslauthd.

За миграция от courier към cyrus може би това ще ти е полезно:
http://www.codepoets.co.uk/docs/courier2cyrus
--
Sava Chankov                                     Сава Чанков
software developer                     софтуерен разработчик