Lubomir Haralampiev wrote:
> Здравейте група и Честита Нова Година!
>
> Въпроса ми е следния:
> Направих си собствен Integer атрибут в inetorgperson.schema
> attributetype ( 2.16.840.1.113730.3.1.18
>        NAME 'myGroup'
>        DESC 'defines some Group'
>        EQUALITY integerMatch
>        SYNTAX 1.3.6.1.4.1.1466.115.121.1.27
>        SINGLE-VALUE )
>
> Дотук добре, даже и работи, само че може да приема за стойност всякакви
> цели числа.
> Въпроса ми е - може ли да го огранича само до определен интервал,
> примерно да кажа на EQUALITY само от 1 до 10?

Не казваш с кой LDAP сървър работиш. Не бих могъл да кажа със сигурност, че
LDAP стандарта позволява дефинирането на такива ограничения. Погледни все пак
RFC 2252 - Attribute Syntax Definitions дали има нещо по темата и виж в
документацията на твоя LDAP сървър - за OpenLDAP ще ти е полезно това:
http://www.openldap.org/faq/

--
Sava Chankov                                     Сава Чанков
software developer                     софтуерен разработчик