> Здравейте !
>
> Някой от вас сеща ли се за причина всички шрифтове в KDE и GNOME средите да
> си намалят размера след преминаване от 2.6.13.3 на 2.6.15 !?!?!? :)
>
> Сега трябва ръчно на всяко приложение където има настройка за шрифт да
> вдигам размера с 2 или 3 точки.
>
> Криминално не мислите ли ?

Направо крЕменално! :)

Аз имах подобен проблем като промених точките-на-инч (dpi) в X конфигурацията
или нешо свързано с freetype (не си спомням - беше доста отдавна - оптивах се
да се справя с грозни TTF шрифтове и Slackware 9). Тогава всички приложения
си смалиха шрифта. Разбира се, това няма нищо общо с обновяване на ядрото, но
дали това обновяване не е предизвикало обновяване на други пакети на
дистрибуцията ти?

Съжелявам, че не съм по конкретен - просто стрелям в тъмното.

Поздрави!