искам да се науча да работя с линукс, затова помолих 1 приятел, за когото знам че разбира да ми помогне. той ми взе компютъра, инсталира 'skackware' направи някакви настройки и ми го върна без никакви обяснения. търся го за помощ, но е винаги зает, единственото, което ми каза е паролата за 'root'. влязох 2 пъти написах паролата и после стоя и гледам като индианец. рових се из нета, но почти нищо не научих. ако не ви представлява голяма трудност ви моля да ми пратите малко информация- линкове, основни команди, и как да я стартирам таз графична среда? предварително ви благодаря

FREE pop-up blocking with the new MSN Toolbar - get it now! http://toolbar.msn.click-url.com/go/onm00200415ave/direct/01/