Здравейте,
опитвам се да събера впечатления от работата на различни "webmail" клиенти към
IMAP сървър.  Вие какво ползвате и какво бихте препоръчали, имайки предвид
следните изисквания: (Е,говорим за свободен софтуер, разбира се. :) )
- да поддържа различни езици,по възможност и български :)
- да има възможност за редактиране на sieve скриптове. Това е много основно.
- изчистен (прост) интерфейс
- сигурен (е,това е силно относително,но... сещате се какво имам предвид)
- задължително да поддържа поне cyrus IMAP server
- да се съобразява с възможностите на IMAP сървъра (има някои разлики м-у
cyrus, courier и uw,в момента се сещам например за командата sort с подаден
cp1251 charset - в cyrus за съжаление не се поддържа (да де,командата sort e
ok,ама charset-a - тц,нямат го :) )
- да не е "мъртъв" проект
- да поддържа IMAP4rev1
- не е нужно да поддържа механизми за аутентикация като CRAM-MD5,NTLM
- IMAPS поддръжката също не е задължителна

Ами горе-долу това е. Ще ми е много интересно и полезно,ако споделите
впечатления.

Стоян