Здравей,
Le lundi 13 février 2006 à 08:06 +0100, Zahariev, Dobromir a écrit :
> [...]
> намерих за тях е че поддръжката им е много добра понеже има GPL проект за
> драйвери на тези карти. Проблема е че като споделих с магазинера че ще
> ползвам картата под Ubuntu веднага ми каза че ще имам проблеми със
> свързаноста. Той ги е е тествал със Slackware 10.1 и наистина нямал проблеми
> да ги подкара но под линукс връзката често се губела - с 2 думи не стават.
>
> Отказах се да купувам за момента, докато не съм сигурен че това което ще купя
> ще работи.
> Ще съм благодарен, ако споделите опит с такива карти и ако ме посъветвате кои

значи wireless картите които съм тествал са:

1. SMC pci(28хх)/pcmci(2835w) версия 1.0, първите версии които работеха
с Prism54, за които мога
да кажа че тръгват лесно, само фърмуеарът трябва да се добави на
определеното за него място.
В началото никакви проблеми, но при обновяванена фърмуеара или на
Присм54 модула станаха доста
нестъбилни прекасваха често и не можеше да се поддържа качествена
връзка.
През две тухлени стени разстояние ме откаваше да работя.

2. SMC pcmci(2835w) версия > 1.0 работеща с ndiswrapper, тествах я преди
година и тръгна без
проблеми но съм работил с нея не повече от 3 часа.

3. Intel 2100 и 2200 minipci картите работещи с модулите ipw2100 и
ipw2200 + фърмуеара за тях.
От както преди няколко месеца се реших да отделя малко време за да я
пусна(понеже я имам вградена в лаптопа), се чувствам невероятно. В целия
апартамент имам отлична свързаност с
АП-то, нямам загуби на пакети както с призм-а.
Ако лаптопа има minipci то потърси си такава карта за вграждане.
2100 е с поддръжка на 802.11b стандарт, докато 2200 е с 802.11b/g.

4. Linksys wireless-G pcmci работи с ndiswrapper модула. Миналата сряда
я пуснах под Убунту 5.10
без проблем. От тогава лаптопа не е спиран а събота и неделя прекарах
постоянно логнат в него през ssh-то и връзката не ми дрипна нито веднъж.

Надявам се това да хвърли малко светлина по този твой проблем ;)
успех,
        Цветан