Здравейте! На машината си имам Slackware-current и се опитах да сложа пакета за мониторинг на услуги Monit. Всичко си работеше на 6 докато на пробвах да го конфигурирам да наблюдава crond. За това ми трябва /var/run/cron.pid, който е стандартен за crond. Да, но този файл го няма никъде из системата, а ми трябва за да може да се разбере дали работи процеса. Някой има ли си идея как мога да накарам crond да си прави собствен pid файл? Ако ми е само за да разбера PID-а на процеса, няма проблем да ползвам нещо такова (е, малко по - сложно :) ):
pidof crond > /var/run/cron.pid
Но това не е пълноценно решение за мониторинг. Пакета, който ползвам е dcron. Благодаря предварително!

--
Georgi Hristozov / [EMAIL PROTECTED]