Изглежда май и при мен проблема е същият, поне от изхода на конзолата:

------------------
DEBUG::Tue Feb 21 15:06:01 GMT+02:00 2006

org.gudy.azureus2.plugins.utils.resourcedownloader.ResourceDownloaderException
: Unexpected error
   at
org.gudy.azureus2.pluginsimpl.local.utils.resourcedownloader.ResourceDownl
oaderURLImpl.download() (Unknown Source)
   at
org.gudy.azureus2.pluginsimpl.local.utils.resourcedownloader.ResourceDownl
oaderURLImpl$2.runSupport() (Unknown Source)
   at org.gudy.azureus2.core3.util.AEThread.run() (Unknown Source)
   at .GC_start_routine (/usr/lib/libgcj.so.6.0.0)
   at .__clone (/lib/libc-2.3.5.so)
Caused by: java.lang.NullPointerException
   at gnu.java.net.protocol.http.HTTPConnection.getSocket()
(/usr/lib/libgcj.so. 6.0.0)
   at gnu.java.net.protocol.http.HTTPConnection.getOutputStream()
(/usr/lib/libg cj.so.6.0.0)
   at gnu.java.net.protocol.http.Request.dispatch()
(/usr/lib/libgcj.so.6.0.0)
   at gnu.java.net.protocol.http.HTTPURLConnection.connect()
(/usr/lib/libgcj.so .6.0.0)
   at
org.gudy.azureus2.pluginsimpl.local.utils.resourcedownloader.ResourceDownl
oaderURLImpl.download() (Unknown Source)
   ...4 more

Същата библиотека не се харесва, изглежда. Сега въпроса е как да го
пусна като я заобиколя. Каквото разгледах за нея, това е библиотеката,
която свързва ( Linker-а ) на GJC ( GNU Java Compiler ). Добре, не му
харесва ... и сега ? Ако става въпрос за командата дадена на страницата
на Azureus :

# java -cp swt.jar:swt-pi.jar:Azureus2.jar -Djava.library.path=./
org.gudy.azureus2.ui.swt.Main

С нея клиента зависва, още в началото ...