On Wednesday 08 March 2006 11:13, [EMAIL PROTECTED] wrote:

> Знам че е възможно да се увиличи числото, но дали това се препоръчва
> защото в момента стйноста е доста висока: 65536
> PC-to има 1024Мбит РАМ

Точно в тази дисксусия ще видиш по какъв начи нсе изчислява оптималният размер
на таблицата. В момента нямам време да ровя и затова най-добре си потърси.
Тази стойност, която ползваш ти например, може да се окаже крайно
недостатъчна за рутер, през който минава повечко трафик. За машина с 1GB RAM,
която се ползва предимно като рутер, се препоръчва примерно стайност порядъка
на 524288.

--
Linux-BG.org