> Извинявам се за глупавия въпрос, но какъв е смисъла от wireless с 802.1q
> поддръжка?

:) Аз не мисля, че и моя въпрос е много умен .. но се опитвам да осъществя
една връзка, и тази идея ми мина през главата ... в момента се ровя за
подробности, но определено не намирам решение. Но нека да внесам малка яснота
в това което се опитвам да направя ... а може някой да предложи решение.

Виндоус машина с безжична карта -> Wireless Рутер Линксис ->Линукс Сървър. За
да огранича машините асоциирани към Линкис-а да комуникират с Виндоус
машината реших че е възможен варианта тагнат пакет да се изпраща от Линукс-а
към Линксис-а и да се разтагва на Виноус-а. Или ако мога да го нареча 802.1Q
ВПН :).

Надявам се, че ще има хора които да са разбрали какво имам предвид :), защото
и аз малко се затруднявам с разбирането на подобен тип топология. Приемам
сърдечно всякакви забележки отностно подобен тип измишльотини.

Благодаря предварително :).