Абе пак си Лорд некъв си.
Виж сега - с ядро 2.4.х вече не помня много какви бяха особеностите.
Ако ти се забавлява - компилирай си 2.6.12 и нагоре и пробвай тогава ( естествено без SCSI емулация )

LordDoskias написа:
Здравейте,

Ползвам Слакуеър 10.2 със стандартно прекомпилирано ядро 2.4.31.Имам и двд писачка lg gsa-4163b. Вчера реших да инсталирах к3б последната версия - 0.12.15. И се пробвах да запиша едни АВИ-та на ДВД+Р дискове от марката Office 1 superstore ( техните боклуци) естествено програмата не ги засече , след това се пробвах да ги монтирам и нормално , но пак нямаше резултат. Но като вкарах ДВД+РВ от марката Вербатим - засече го.Под Екс Пи същите дискове се засичат без проблем. Двд-то ми е със скъзи емулация.Каде може да е проблема? Закачено е като първи слейв.

Всякакви идеи са добре дошли.
Благодаря предварително.

P.S Проблема беше във thunderbird-a сега се надявам да ми видите кирилицата , и съм си оправил името от гмайл-а.Дано всичко си работи нормално :).