ето примерно за реалтек в категория DOS.. има такова нещо.

http://www.realtek.com.tw/downloads/downloads1-3.aspx?lineid=1&famid=3&series=16&Software=True

On 5/4/06, Rosen Balchev <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
За да има нулев MAC, картата вероятно е със такъв адрес. Зависи каква е , но има дискетки с програмка под DOS,  която може да променя в паметта на картата MAC-a .

Виждал съм такива дискети за 3c59x, e100 , и някои Realtek 8139..

http://www.etherboot.org/db/nics.php?show=tech_data&vendor=3Com

тук мисля , че може да се намери по производители за даден чипсет.

R.B.