Alexander Iliev wrote:
> Та мисълта ми е - има ли резон да се добави нещо като
> /etc/network/net-{up,down}.d, което да се вика при стартиране/спиране
> на мрежата (/etc/init.d/networking (start|stop) или ifup/ifdown -a)?
> Поне на мен ми се струва, че няма особен смисъл да се пуска скрипта
> за iptables (който важи за цялата машина) толкова пъти, колкото
> интерфейса има машината.

Аз си го правя в отделен скрипт в /etc/init.d, и го правя да се вика
на подходящите места в стартиращия/спиращия процес с update-rc.d

Малко е железарско, ама не се сещам за подходящо място.

Евентуално да направиш скрипт в /etc/netowrk/if-pre-up.d, в който да
провряваш интерфейса, който се вдига и да го направиш да работи само
при вдигането на даден интерфейс. Скрипт в /etc/init.d ми се вижда
по-чисто.

дам
--
Дамян Иванов                               Кредитреформ България
[EMAIL PROTECTED]              http://www.creditreform.bg/