Alexander Iliev wrote:
> Добър ден.
>
> Идеята ми е следната - понеже получавам известно количество
> писма, генерирани от cron job-ове на разни машини - ще ми се,
> ако job-а е изпълнен успешно, писмото да се маркира като
> прочетено, ако е изпълнен неуспешно да си остава като непрочетено
> и да се маркира като важно в Thunderbird.
Не е ли по логично ако cron job-a е приключил успешно задачката да не
получваш писмо?
Мисля, че най лесно ще стане ако препратим stdout към /dev/null и оставим
само stderr "видим" за cron. Примерен ред:

40 6 * * * /some/early/morning/job.sh 1>/dev/null

Ако искаме да не получаваме и грешките, може да опитаме нещо такова:

40 6 * * * /some/early/morning/job.sh &>/dev/null

т.е. препращаме stdout и stderr към /dev/null.

> Използвам procmail за разпределяне на пощата по Maildir директории
> и конкретно за случая procmail подава писмото на formail и според
> съдържанието на писмото formail добавя определен header.
>
> Идеята ми беше в Thunderbird да се проверява този header с филтър,
> който да маркира писмото на базата на него. Това ок, обаче не успях
> да намеря начин да накарам Thunderbird да прилага филтрите си за
> писма в папки, различни от Inbox.
Ами логично ми се струва, защото всички писма пристигат по подразбиране
точно във Inbox, вече със разни филтри можеш да си ги манипулираш и местиш
на други места. Не схванах точно какво искаш да направиш.

--
regards,
Georgi Alexandrov

key server - http://pgp.mit.edu/ :: key id - 0x37B4B3EE
key fingerprint - E429 BF93 FA67 44E9 B7D4  F89E F990 01C1 37B4 B3EE