В ср, 2006-06-07 в 20:19 +0300, Yordan Georgiev написа:
> Случайно в тунера да има вградене звукова карта ?

Какво имаш предвид под звукова карта...? За да изкара звук сигурно има
някаква подобна електроника, но тя си е само за радиото... Има жакове за
антена и лайн-аут... Когато съм я ползвал под виндовс преди време нямаше
възможност да се ползва само тя, като звукова карта... Нито намирам алса
драйвъри за радио картата...