Alexander Iliev wrote:
> Здравейте.
>
> Нямам идея колко хора ползват OpenBSD в този списък, нито
> колко ползват такива измислени мрежови платки, но все пак
> ще питам.
>
> След бурята миналия петък ми изгоря едната платка и днес
> купих от бакалията срещу нас някаква куча марка с чип RTL8139D.
> При опит за пускане под OpenBSD 3.9 получавам следното съобщение:
>
> unknown vendor 0x1904 product 0x8139 (class network subclass ethernet,
> rev 0x01) at pci0 dev 18 function 0 not configured
>
> Това 'not configured' и подсказа да опитам с config/boot_config(8)
> [...]

Във OpenBSD не знам - можеш да опиташ във някой OpenBSD mailing list.
Иначе картите с този чипсет са едни от най-масовите използвани евтини карти.

rtl е съкращение от realtek

Под линукс върви прекрасно (за карта от 5-6 лева) със 8139too драйвера.
По принцип в нормална система с hotplug или udev даже би трябвало модула
да ти се зареди автоматично.

--
regards,
Georgi Alexandrov

key server - http://pgp.mit.edu/ :: key id - 0x37B4B3EE
key fingerprint - E429 BF93 FA67 44E9 B7D4  F89E F990 01C1 37B4 B3EE