и аз не съм, затова търся идея откъде да почна. Micro$oft имат добро решение ,но самата идея за док. сървър с платформа Windows ме плаши.

г.

On 8/17/06, Vladimir Vitkov <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Чудя се дали doxygen/phpdoc/javadoc + CVS няма да ти свърши работа.
Признавам си никога не съм експериментирал в тази насока.

--
С уважение,
Владимир Витков

http://www.netsecad.com