Nikolaj wrote:

> Като начало покажи какво вика "ifconfig" без кавичките. Иначе
> изпълнили команда от сорта на "ifconfig eth0 ip netmask 255.x.x.x
> up"? И какви точно "драйвъри" си качил?
Какво разбираш под драйвери за линукс?
Пробвай като root:
#ifconfig
и виж дали се вижда нещо от сорта на eth0... какъв ти е интернет-а?
PPPoE? нещо си друго? Питай при доставчика ти как да си го пуснеш
най-добре... и един съвет завбъдеще: Като задаваш въпроси, гледай да
си колкото може по-описателен, и да си попрочел нещо...
Voyager