На Wed, 01 Nov 2006 16:34:35 +0100 Spas Pavlov написа:

> Мейл листа вече е пуснат.
> Сложени са филтри, които на първо време трябва да сведат спама до
> минимум. Разбира се ще има още настройки по тях.

 Спасе, мигрирал си го към Mailman ли? Добро решение, макар в някои
по-специфични случаи да е отвратителен. Например години вече обещават
поддръжна на LDAP-идентификация с редовното "когато пренапишем новата
версия"... Но за нашия случай върши работа, така че супер.

 Таман и ще спрат най-накрая спамовете с мрънкането за спама...

 Че това със "специалистите, които били тука и толкова не можели да си
оправят листата" вече взе да ми опъва сериозно нервите. Аман.