>Пробвал съм ги на отделни канали още в началото. Тогава имаше проблеми с
>буутването на XP-то което е на новия хард.
>Възможно е да е от ъпдейта на BIOS-a, но там положението с връщането на
>стария BIOS e малко трудно ;) Нямам флопи и трябва да си търся от комшиите.
>Тази проба я оставяме за последен вариант.
>Мина ми една мисъл че може захранването да се дъни. 250 W безименно е. Обаче
>пък нямам какво да гори толкова много ток. Процесора е Celeron Mendocino
>500MHz а видеото GeForce2 MX100/200. И на двете им давам максимум по 30W
> [...]

Захранване и по-новата версия на BIOS - много малко вероятно.
Винаги досега добавянето на нов диск на такова старичко дъно ми е работило
безупречно, ако 1) новият диск е на отделен IDE канал; и 2) новият диск е
изключен в BIOS Setup ("None"). Така или иначе, опер. с-ма си разпознава и
работи с дисковите у-ва по свой си начин. За зареждането от втория диск ще
трябва да се погрижи диспечерът на зареждането (boot mngr) на първия диск
(този на XP държи непременно да е на първия основен дял на първия диск).