Здравей,

Какви стойности ( за темепратурата примерно ) ти показва S.M.A.R.T.  Аз имам
едно скриптче за Линукс, което се върти на Крона всяка минута и ми следи
темепературата.  Писах го навремето след като ми прегря Maxtor-а, та сега ми
записва лог за температурата на хардовете ми и ако темепратурата се покачи над
зададена стойност рестартира. Ако ползваш Линукс  и проявяваш интерс мога да ти
го пратя.

Поздрави!

        [SPAM] Re: Re: [SPAM] [SPAM] Re: Re: След добавяне на нов хард
системата забива при натоварване