Мисля че трябва да се заиграеш с iptables и DNAT.
DNAT - Destination NAT, т.е. от външния свят пристига искане за публичен
адрес А към рутера на мрежата ти, а той го пренасочва (сменя дестинацията)
към съответния компютър във вътрешната ти мрежа.
Останалите компютри ще останат на SNAT (м/у другото това ли използваш в
момента?)

Не съм го правил това, дано да не те лъжа.