Здравей,

Няма нужда да обясняваш защо, след като е даденост.

Ето ти решение:

http://www.grafxsoftware.com/product.php?id=22

Е да, струва 59 долара. Но това е положението - Даденост! :-)

Ако решиш пак да зададеш въпрос тук, предлагам ти преди това да използваш
следния вълшебен линк:

http://www.google.com/

после може да обясниш докъде си стигнал с търсенето и ако тук има човек, който
е решавал такъв или подобен проблем и има желание да ти отговори, може и да
получиш отговор.

Поздрави ;-)