Здравейте.

Имам следния проблем - трябва да пусна autorespond с qmail/vpopmail, но
системата не работи когато в адреса има точка, т.е. получава се писмо
до [EMAIL PROTECTED] и си се праща autorespond съобщение, получава се
писмо до [EMAIL PROTECTED] и нищо не се случва.

В .qmail-address и .qmail-address.with.dot имам следното:

| /usr/local/bin/autorespond 10000 10
/home/vpopmail/domains/domain.com/address/message
/home/vpopmail/domains/domain.com/address 0 $

Пробвах с други софтуери (autoreply и qmail-autoresponder), същата
работа. В qmail ли е проблема, във vpopmail ли или нещо аз не правя като
хората?

Благодаря за съдействието предварително. :)

Поздрави,
--
Александър Илиев