[EMAIL PROTECTED] написа:

[...]
> iptables -n -L не показва да има въведени правила за firewall

Здравей,

пусни 'tcpdump icmp' на дебииана и гледай дали идват изобщо ping
пакетите от уиндоуса. Ако не идват, или пък ако идват и дебиана връща
отговори, може да имаш някакър файъруол на уиндоуса...

ако имаш на линукса някакъв сървис пуснат (например Apache), пробвай да
се вържеш към него от уиндоуса, може само пинговете да не вървят.

Поздрави,
Андрей