А защо просто не направиш K Menu->Save Session, и така всички програми които
са заредени в момента ше бъдат пуснати автоматично при следващ старт на КДЕ.
Единственото условие е да промениш в Control Center->KDE Components->Session
Manager | On Login | да е Restore manually saved session.

Айде и успех.