On Wednesday 10 October 2007, Атанас Мавров / Atanas Mavrov wrote:
> ... се появи странен звуков проблем .. се получава някакъв ефект като ехо ..
> След известно време нещата се повтарят... Пробвах да преконфигурирам ..

Звучи ми доста сериозно! Аз имам подобен проблем и се боря с него вече 4
години.

Като слушам на колони на всеки няколко песни чувам прелитащ самолет.
Забелязвам че на слушалки ги няма. Един приятел ме посъветва да си купя
зенитно оръдие. Предполагам че се бЪзика. Какво общо има зенитната артилерия
с моята саунд карта ?!