Здравейте,
искам да попитам дали някой е подкарвал Екига с БТК ADSL. Баща ми ползва този
доставчик защото няма алтернатива за момента в Лом. Регистрирал съм му
потребител, но като се опитам да се свържа с него и не става. При
конфигурирането уж открива че съм зад NAT, но пак няма файда. Вкъщи иначе се
свързвам без проблем с моя потребител. Докато не е свързан потребителя на
баща ми мога да се свържа към моя и получавам съобщенията му, с доста голямо
забавяне. Обаче аз не мога да пращам. Казва ми че потребителя не е
свързан :), което е и нормално. Може ли някой да ми помогне какво трябва да
настроя за да поткарам Екига под тези БТК? Ползвам Мандрива 2008 и на двете
машини.

Благодаря