Ох-х-х-х
Трагедия-я-я-я-я
Сега се върнах от събитието.

Няколко пъти ме избиваше да крещя. Аз и се развиках на едно изкопаемо,
дето и в палеонтоложкия музей няма да го вземат - тоя човек беше някакъв
координатор на някакви ИТ комисии, непрекъснато бръщолевеше за разни
инстициунализации, твърдеше, че не може да намери ODF-та с google -
кошмар някакъв.

Никито Василев - срам за училището ми, през цялото време мрънкаше това
ли било по-евтино, онова ли. Оплака се, че каквото и да правел - все
всички го критикували.

Да идел някой да му инсталирал на секретатките Линукс, че да видел дали
може да се работи, а те били с няколко езика и висши образования. (Това
не си го измислям - секретарките са в играта).

БАИТ си пяха песента за ЗОП.

Видях се с моя бивш колега Добри Божилов. Романтика, стари спомени ;-)
Тогава бях къде, къде по млад. ;-)

Събитието си беше измиване на ръце и тотална, ама тотална загуба на време.

Но не това е важното, важното беше, според мен, че поне имаха причина да
си измиват ръцете и че вече признават публика, пред която да се мият. Не
е малко товa ;-)

Хех.

Поздрави:
ал_шопов

П.С. Бого Шопов и Йовко Ламбрев вероятно ще пишат и те разни очерци из
блоговете си.

П.П.С. Имаше един инжинер от Пещера, който сам си е направил е-община. Брао.