Разбира се, това го знам и използвам конзолата, но и това не помага, тъй
като при премахване на съответен ред от access листа с no ... примяна също
не се наблюдава и новият анонс така и не се появява в другите LG на
провайдърите. Едва след рестарт на демона има резултат, което не върши
работа, тъй като трафика спира за известно време.
В много форуми и документи е писано, че няма как да стане поради различни
причини. Както и да е, вече използвам openbsd и openbgpd и всичко е ОК
(bgpctl reload) :)