Здравей,

Първия линк е ...зашеметяващ :-)))))

А относно втория с АЦП-то и на мен ми мина подобна мисъл, но кажи с какво се
променя точността на измерване с този термистор спрямо сензорчето на дъното (
примерно ) :-)  Разликата е може би в това, че можеш сам да го калибрираш и да
претендираш за вярност на измерената температура. Но пък точността ще е от
порядъка на +- 2 Волта ( според мен )..

        [offtopic] Re: Мониторинг на захранващото напрежение