здравейте,
искам да подавам всяко съобщение което влиза в postfix за крайна
доставка към скипт, който да прави проверка по съобщението но то да се
доставя независимо от това. намерих из нета горе долу как да включа в
доставката подаване към скрипт, но не знам как да кажа цялото съобщение
да се подава, а не само определени параметри, главно ми трябва subject-а

vacation    unix  -       n       -       -       -       pipe
  flags=Rq user=vacation argv=/var/spool/vacation/vacation.pl -f
${sender} -- ${recipient}

с това се подава към скрипт за връщане на съобщение за ваканция, искам
нещо подобно, но да не подава само подател, получател а и subject, body