2008/9/4 Philip Georgiev <[EMAIL PROTECTED]>

> здр,
> това wTorrent не го знаех :)
> виж TorrentFlux http://www.torrentflux.com/ и http://tf-b4rt.berlios.de/
> но ще ти трябва и sql сървър.
> azureus-а също може да се пуска в конзола, но пък той е на java...
> всъщност wTorrent-а изглежда добре и бих ползвал него, ако ми се налагаше
> :)
> поздрави,
> Филип

С цел да остане нещо за архива искам да добавя следното:

Тorrentflux работи без проблеми, но за всеки нов торент пуска отделен процес
на самия клиент btphptornado.py. Това дава възможност за контролиране на up
и down скоростта на торентите по отделно. От което, за пример, следва, че
общата максимална скорост на upload не може да се контролира, става сума от
скоростите на торентите по отделно и варира с добавянето на нов торент. Това
го считам като недостатък.

Липсва възможност за промяна на скоростите в зависимост от часа на
денонощието.

Написан на python, клиентът консумира доста процесорно време, спрямо един
ctorrent например.

Отделните процеси отвярят собствен порт в предварително зададен диапазон в
общите настройки, което ме задължава да отворя същя този диапазон във
firewall-а си.

Скоро ще тествам и rtorrent и ще пиша пак.

--Росен