ae kavi 4e ste kolegi , ne firma
az si misleh 4e ste nqkakwaw firma

1-wo
2-ro sis za laptop stawa, ama kao move da ne e

w mometna e takla

intel
ati/amd
drugite za 4ipseti , pone za men

posle , opaa ;( ops sorry

На уиндоуско пц съм и е.. ае не е работа човек да пише на тоя ие, та сега си
пуснах файърфокса поне малко бива и не забива хаха :П : ):ІД :)

та

1. Махнете едното 2гб рам и вижте може да е от това , имал съм подобен
проблем с лаптоп на 2 месеца или на 8 спрямо миналият месец / нач. на
октовмри !
а рама е оцз ! 250$ горе-долу струваше , така че ;) :П : ):ІД :)

2х2ГБ ДДР2 680- ! не 667 + ЦЛ5.0 + лайфтайм гаранция

2. ми пусни дос и виж дали ще  забие хахах , шегувам се
пусни Дамн Смал Линукс
монг е лесно да се оправи този проблем , ако е от рама или от ника

3 влез в биоса и забрани всичко освен хдд-то и монитора хахах П : ):ІД аа и
цд-то

4. пробвай да работиш с флашка , инсталл + зареждфане
ако пак сстане значи е рама , а не хдд котнролер а и .т.н блкалб
въобще колежке

10лв на час, не но другото с консумативите, което казваш хххх когас и къде
:ПП :) :ІД

5.ъумм забравих си мисълта

хаха

6. пак

7. май беше едното от 3-те , че може да видиш директно на място в Технополис
молис, най-големите долнопробнни техн. магазини , според мен , но ти не си
виновна ! дали работи лайф ЦД и каква грешка дава

и т.н , и т.н

та да 10лв на час е мин. не знам защо колежката се очудва ?

30лв е най-еФтината инст. на Уиндоус
40-50 на Линукс

тия са луди

10мин сидукс със всичко иснталирах онзи ден на лаптоп на 1г !и лети (KDE4.1,
OfficeOpen bla-bla , Kmplayer, xmms2, all  internet stuff and im, web
bla-bla irc, apache, smb, ftp, etc, mysql nqma ama trqbwa li ti to e 1,2 min
:P : ):_D instalaciqta nali konf ne znam, ;)  spored zawisi :P : ):_D 4ao

уиндоуса това щего има същото след 2 часа и ще забие наркая може би :П :
):ІД :)

айде чао и успхе ;І :П : ):ІД :)