Здравейте,
Подкрепям на пълно мнението на Петър. Когато видиш "?" имаш два варианта:
1. Шашнала ти се е машината - рестарт оправя нещата
2. Счупила се е файловата система - рестарт + чек на файловата система.

Надявам се да може поне за малко да спреш машината. Успех и като решиш
проблема пиши.

П.С. същия грозен момент може да се получи, ако си имал писане в момента на
изчезване на отдалечения сървър. Кърнела от къде да знае върху, коя от двете
файлови системи ще пише? дрис-дрис и имаш счупена файлова система.

С уважение,
Й. Георгиев.

WEB: http://gigavolt-bg.net/