Здравейте, опитвам се да накарам системата ми да се стартира автоматично,
след като е спрял тока. На системата има ups, който е свързан с паралелен
порт към компютъра, но той управлява системата до толкова че да не загуби
даннни при евентуално спиране на тока. Това значи че ups-a НЕ стартира
компютъра когато дойде тока.

Насочих се към acpid тъй като имам 2-ра система на която въпросия демон
работи, и тя се стартира след като дойде тока.

Супер дълга е темата но ще се опитам да бъда кратък, що се касае до
различието на системите мисля че просто на 1-та не работи acpid.

Иначе и на двете съм нагласил в BIOS-a wake on lan. Но едната тръгва а
другата не.

Не знам как може, и дали това е нормално, според мен acpid не би трябвало
да играе никаква роля за това което искам аз. Все пак той е софтуерен
пакет. За да започне работа е необходимо системата да се включи а това
включване би трябвало да дойде от BIOS-a.

След като се премине през зареждането на биоса едва тогава се зарежда
OS-то и така..

Така, ползвам Debian GNU/Linux 4.0, netinstall. Версията на софтуера е:
acpid-1.0.4, инсталирал съм го с apt-get install acpid.

Когато се опитам да го стартирам от /etc/init.d/acpid start няма никакви
грешки, но когато се опитам да изпълня acpid директно в конзолата
получавам това.

[EMAIL PROTECTED]:~# acpid
acpid: can't open /proc/acpi/event: No such file or directory

И на двете машини ползвам едно и също ядро, с един и същ конфиг.

Дайте някаква идея какво да направя.