Здравей,

За dovecot документацията казва, че е по-подходящо да кажеш така:

mail_location = maildir:~/Maildir

а не така:

mail_location = mbox:~/Maildir

за да получиш maildir доставяне. За съжаление нямам време да погледна
по-подробно, но освен ако нямаш някакви специфични изисквания от Dovecot
като оторизация, аутентикация или пък странни места за съхранение на
пощата, по-добре вземи един стандартен конфигурационен файл и промени
само нещата, които ти трябват.

Nickola Kolev <[EMAIL PROTECTED]>