2009/5/21 Ivan Petrushev <ivanat...@gmail.com>

> Ааа, той иска Х да се стартира за локалния потребител, не за него като
> отдалечен потребител...
>
> Може да буутваш машината в runlevel, който автоматично си пуска Х-а (с
> мениджърите му) вместо буутване в команден режим. /etc/inittab

Да, точно това искам.
Ползвам debian, и мога да си добавя да ми вдига Х и в сегашния runlevel.
(предполагам на всяка дистиб. е така)
Но въпроса ми е има ли начин, да се логна се едно съм на самита машина -
тоест дори и да се стартира Х пак трябва да се въведе потребител и парола.
Има ли начин да го направя без да трябва да го обеснявам на баща ми направи
това, после друго после трето... искам като си включи монитора да си види
'иконките' за интернет.