Здрасти,
Аз с успех подкарах AutoCad2000 на Ubuntu, мисля че на 8.04 беше първоначално.
Лошото е, че при по-новите версии на Ubuntu някои от функциите спряха да
работят.
По принцип ползвам Qcad в момента. Малко е трудна за работа, но като свикне
човек върши добра работа.
Това е линка, който ползвах:
http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=895159&highlight=autocad

Поздрави, П. Радулов