Здрасти,

2009/5/26 Nickola Kolev <ni...@mnet.bg>

> Здрасти,

Ами моята забрана е в squid-a

За да се закачи скапето първо установява някакви уеб сесии към някакви
публични адреси от типа 1.2.3.4:80 (не съм сигурен дали беше 80 или 443) та
ацл-а ми е:

acl skype url_regex ^[0-9]+\.[0-9]+\.[0-9]+\.[0-9]+

http_access deny skype

Дидо, аз само нахвърлях идея. Иначе имам на няколко места напълно